Küsimus keeleõpetajatele

Mul on selline haridustehnoloogiaga seotud, aga muidu väline palve. Ma vaatasin õpikeskkondade jaoks igasuguseid keeleõppe saite aga ma ei taha neid ükshaaval testima hakata, mida soovitate teie? Vaja oleks õppida sõnu ja oleks siis vaja mingit head kohta, kuhu ma saan sõnavara tekitada ning siis seda flashkaartidena korrata, soovitavalt telefoniäpp võiks ka olla (aga sisse eelistaks toksida sõnad arvutis). Vajalik oleks ka see, et ma saaks neid grupeerida ja korraga endale ette sööta ainult mingi grupi omad.

Mis selleks kõige parem oleks?

2 thoughts on “Küsimus keeleõpetajatele

Leave a Reply

